Jdi na obsah Jdi na menu

Recenze hry Angry Birds: Star Wars

16. 11. 2012

Spojením dvou velkých gigantů (Angry Birs a Star Wars) vznikl snad nejlepší díl Angry Birds. Hra kombinuje normální Angry Birds s Angry Birds Space. Samozřejmě jsou zde kulisy ze Star Wars, ale jinak se jedná o normální Angry Birds. K dispozice jsou dvě verze hry. Jedna je zdarma, ovšem s omezením obsahu a druhá je placená - za to však nabízí všechny levely hry. Ale jaká je vlastně hra?

Nová dobrodružství naštvaných ptáků

Jako ve všech dílech AB i ve Star Wars zažijeme dobrodružství naštvaných ptáků a budeme je vrhat z praku na nepřátelská prasátka. Prasátka představují nepřátele. V AB-SW (pozn. Angry Birds Star Wars) to jsou zastánci temné strany síly a naši ptáčci představují kladné hrdiny. Přitom prošli značnými změnami - malý modří se roztrojí, červený dokáže švihnout mečem a žlutý umí střílet z laseru, černý použít sílu a další věci. Abychom dosáhli konce levelu, musíme zničit všechna prasátka.

Hooodně levelů

S naštvanými ptáky se vydáme i do vesmíru, kde budeme využívat gravitaci planet, ale i do levelů na cizích planetách. Vydáme se na pouštní planetu Tatooin i na hvězdu smrti, ale i na ledovou planetu Hoth. Fanoušci Star Wars jistě poznají známé lokace z filmů. Levelů je, stejně jako v ostatních dílech AB opravdu hodně - ovšem ti hráči, kteří si nekoupí plnou hru si zahrajou jen úvdní část levelů, avšak autoři slibují aktualizaci, kdy bude zdarma i sada levelů na ledové planetě Hoth, tak uvidíme.

Verdikt

AB:SW je podle mého názoru nejlepší díl z celé série, nabízí mnoho levelů a nových naštvaných ptáků. Jen škoda, že není zdarma celá hra, ale vývojáři musí něco vydělat.

9.2 z 10 bodů